Sunday 20 February 2011

Scrappekammeret's BIRTHDAY celebration!! BLOG HOP FINISHED!


Scrappekammeret is celebrating 1 year of challenges, fun, great prizes and everything else a challenge blog does! The challenge this time is............. yes, right: be inspired by the word BIRTHDAY! :)



But that isn't all: to celebrate we are having a BLOG HOP, with amazing prizes to be won!



So after you have left me a comment to tell me that you have been here, hop along to Laila's blog, and check out what she has created!


---------------------------------------------------------------------------------
Scrappekammeret feirer 1 år fyllt med utfordringer, moro, supre premier og alt annet som en utfordringsblogg er til for! Utfordringen denne gangen er.... ja, riktig: la deg inspirere av ordet BURSDAG! :)

Men, vent, det er mer: for å feire dagen har vi arrangert en BLOGG HOPP, med knall fine premier!

Så, etter at du har lagt igjen en kommentar hos meg for å si at du har vært her, hopp avgårde til Lailas blogg og ta en titt på hva hun har laget!


My RAK:



76 comments:

  1. For et flott og fargeglad kort og lekre drops.
    Takk for muligheten til å være med på blogghopping og trekning av candy :-D

    ReplyDelete
  2. Hvis man ikke blir inspirert av ditt DT bidrag, så vet ikke jeg. Dette var kjempe festlig og bursdagaktig. Jeg fikk lyst til å begynne på et bursdagskort med en gang ;) Og RAK´n din sier man jo heller ikke nei takk til. Pick me, pick me.. hehe..

    Hopper videre til Laila sin blogg jeg nå da ;)

    Klemmer fra Camilla

    ReplyDelete
  3. Gratulerer til Scrappecammeret med 1-års dagen :) Så flotte premier dere lar oss få sjansen til å vinne. Jeg blir gjerne med på blogghoppen.
    Kjempefint, fargerikt kort du har laga :)
    Ann Elin ♪♫♪

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med 1-års dagen!
    Herlig kort du har laget!
    Vil så gjerne være med på Blog hop.
    Merete

    ReplyDelete
  5. Så morsomt denne bursdagshilsenen var, kjempesøt :)
    Gratulerer med dagen til dere!

    ReplyDelete
  6. Gratulerer på 1-års dagen!
    Kjempeflott kort og så smart med prima glasset som godisboks!
    Herlig RAK du har den blir jeg gjerne med på! :)
    /Ulrika

    ReplyDelete
  7. Tøft kort du har laget her, Ingrid. Friskt med de fargerike knappene !
    Flott RAK du har satt sammen også; jeg er med :-)

    ReplyDelete
  8. Hurraaaa for scrappekammeret :D
    Hoppetihopp ;)

    ReplyDelete
  9. Gratulerer så mye med 1 år:)Artig med blogghop også.
    Ønsker deg en flott helg:)
    Klem

    ReplyDelete
  10. lekkert kort du har laget og for en god idè å bruke prima blomsterglasset til en liten gave!!
    flott RAK gratulerer med dagen!!

    ReplyDelete
  11. Gratulerer sååå masse!
    All ære til dere for det dere får til!
    Nå gleder jeg meg til å følge med på dere fremover! =)

    ReplyDelete
  12. Gratulerer med 1 års dagen :)
    Herlig bidrag du har laget!
    For en fin premie du frister med på blogghoppingen :)

    Da hopper jeg videre.......
    God helg :)
    Klem

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med 1 årsdagen :)

    ReplyDelete
  14. Gratulerer med dagen til Scrappekammeret! :) Stilig DT bidrag og herlig RAK. Krysser fingrene for at jeg er heldig. ;)
    Fortsatt god helg!

    ReplyDelete
  15. For et kuult kort!! Morsomt å blogg-hoppe :-)) Ha en flott lørdag :-)

    ReplyDelete
  16. Flott bursdagskort, og gratulerer med ett års dagen hos Scrappekammeret!

    Klem Hege

    ReplyDelete
  17. Gratulerer med 1-årsdagen, klart jeg vil væe på å kunne vinne så mye fint.
    Klem Sissel

    ReplyDelete
  18. Lekker kreasjon!
    Grattis med 1-årsdagen! =)

    Klem fra Anne

    ReplyDelete
  19. Gratulerer med dagen:)
    Søt bursdagshilsen du har laget, fine farger og friskt:)
    Ønsker deg en god helg og hopper videre:)
    Klem Lill

    ReplyDelete
  20. Kjempefint bursdagskort du har lagd.
    Gratulerer med dagen og jeg hopper videre til neste blogg :)

    ReplyDelete
  21. HIPP HIPP FOR 1 ÅRSDAGEN TIL KAMMERPIKENE:)
    En flott gavepose du har laget, i friske fine farger
    Blir med på RAKèn jeg, når en har muligheten til det.
    Clemzy Karin D

    ReplyDelete
  22. Gratulerer med kammerets 1 års dag :-) Nydelig kort og herlige nonstopp farger :-) Ha en fin dag :-)

    ReplyDelete
  23. Dette var utrolig herlig, jeg elsker de søte knallfargene, og med den krukka med smarties ble det bare helskjønt. :)
    Gratulerer med dagen.
    Klem, Anne.

    ReplyDelete
  24. Gratulerer med dagen!
    Super rak!

    Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  25. Eg blir gjerne med på bursdagsfeiringa.
    Friske, vårlige fargar på bursdagsposen din :)

    ReplyDelete
  26. Festlig kort du har laget:)
    Ha ei fin helg:)

    ReplyDelete
  27. Kult bursdagskort du hadde laget.

    ReplyDelete
  28. Oi for en flott rak.. herlig.. og det dt bidraget ditt gjorde at jeg fikke veldig veldig lyst på sjokolade altså... ikke snillt gjort (lol)...

    ReplyDelete
  29. Gratulerer med bursdagen!
    Ditt bidrag er nydelig:)
    Lekker rak.
    God helg:)

    ReplyDelete
  30. Gratulerer med dagen:), Da hopper jeg videre

    ReplyDelete
  31. Gratulere med 1-årsdagen! Jeg har hivd meg på blogghoppingen, og hopper videre :)

    ReplyDelete
  32. Frisk og fin bursdagshilsen! NAM! ;D
    Gøy å være med på bloghop'en!
    Fortsatt god helg! :)
    Kjerstin c",)

    ReplyDelete
  33. Herlig fargerikt kort:-) Og gratulerer med Scrappekammerets 1-års dag:-D

    ReplyDelete
  34. Gratulerer så mye med 1-års dagen !! :O)

    Så flott kort du har laget...fargerikt og herlig ! :o)

    Jeg får hoppe litt videre jeg da ! :o)

    Fortsatt og helg !

    ReplyDelete
  35. Gratulerer med dagen:) Et lekent og fargerikt bursdagsbidrag fra deg. Flott rak også:)
    Klem Hege, som hopper videre til neste blogg.

    ReplyDelete
  36. gratulerer med dagen deres:) flott bidrag du har laget :)

    ReplyDelete
  37. Gratulerer med ett-årsdagen!
    Så flott gavesett du har laget!
    Anne

    ReplyDelete
  38. Gratulerer med dagen! En flott rak her også.
    Da hopper jeg videre. En god helg til deg :0)

    ReplyDelete
  39. Hopper innom bloggen din
    for og legge igjen en hilsen
    og gratulere med 1 års dagen :)
    Hopper så videre til Lailas blogg :)
    Ha en fortsatt fin helg :)
    Klemz fra Lille

    ReplyDelete
  40. Nydelig og fargerikt bursdagskort, og gratulerer med 1-års dagen hos scrappekammeret!

    ReplyDelete
  41. for et utrolig fargeglad bidrag du har til bursdagsfeiringen da, DIGGER=)

    ReplyDelete
  42. Blogghopp vil jeg være med på vett du.
    Kjempeflott rak
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  43. Hi! I think I'm one of the only English commenters!! Very cute card!

    ReplyDelete
  44. En kjempeflott pyntet bursdagspose og søte drops. Gratulerer med 1-årsdagen til Scrappekammeret!!

    ReplyDelete
  45. Snakk om mye godt!<3
    Gratulerer med 1-årsdagen :-DD

    -Ingrid Marie

    ReplyDelete
  46. Härligt med ett så färgglatt kort!
    Grattis på 1-årsdagen!

    ReplyDelete
  47. Gratulera så mykje med 1års dag!
    De gjer ein kjempe jobb.
    Lykke til vidare.

    ReplyDelete
  48. et friskt og flott bursdagskort.
    ha en flott kveld. klem pia

    ReplyDelete
  49. Flott farverikt kort, fikk skikkelig sommerfølelse jeg. Så smart å bruke tomme blomsterflasker til å pynte og fylle non-stop i, den ideen må jeg skrive meg bak øret.

    Gratulerer så mye med 1. års jubileum!
    Da hopper jeg videre til nestemann....

    ReplyDelete
  50. Så fantastisk lurt med det glasset med godteri ved siden av. En perfekt gave til et nydelig og fargerikt kort :)
    Da hopper jeg videre til neste ;) Og håper å være så heldig å vinne candyen din ;)

    ReplyDelete
  51. Vilken härlig RAK du bjuder på!
    Kul idé att använda prima-flaskan som presentförpackning :)

    ReplyDelete
  52. Gratulerer så masse med ett år!
    Og et utrolig lekkert kort du har laget! Elsket fargene:)

    ReplyDelete
  53. Gratulerer med ettårsdagen til scrappekammeret ;o)

    Man blir superglad av de lekre fargene på kortet du har laget <3

    Klem

    ReplyDelete
  54. Så flott bidraget ditt var. Kjekt med noe annet enn bare kort ;)
    Legger igjen et spor her for å bli med på RAKen
    Klem majsan

    ReplyDelete
  55. Gratulerer med 1 års dagen til dere!! Kjempestilig kort du har laget!! Likte veldig godt fargene du har brukt. Det glasset med smarties var jo virkelig prikken over i en!! Det var en kjempeide! RAKen har jeg selvfølgelig lyst til å være med på! Klem Turid

    ReplyDelete
  56. Stilig og fargerikt kort og de sukkertøyene fikk jeg veldig lyst på - men de er nok ikke med i blog hopp premien :=)

    ReplyDelete
  57. Vilket fint och färglatt kort! :)
    Roligt att prova blogg-hopp...
    /Annika

    ReplyDelete
  58. Legger herved igjen et bloghop spor. :D

    ReplyDelete
  59. Hei Ingrid.

    Her var en ny blogg for meg, og det er jo det som er så supert med en blog hop, at man får masse ny inspirasjon!

    Ha en super dag!
    Kari

    ReplyDelete
  60. Grattis med dagen ja! Artig sak du har laget!

    Carina

    ReplyDelete
  61. Så stilig DT bidrag du har laga! Morro med bloghop! Jeg hopper videre og ser enda flere lekre kreasjoner :)
    Hilsen Turid

    ReplyDelete
  62. Ja her kommer jeg hoppende fra Anette. Så nydelig et DT bidrag du har laget. Gratulerer med 1-årsdagen.
    Nå skal jeg hoppe videre til Laila.


    Klem fra Elisabeth

    ReplyDelete
  63. Lekker blogg du har:)
    Gratulerer så mye med 1 års dagen :)

    ReplyDelete
  64. Gratulerer med 1 års dagen! :)

    Tøft og enkelt kort!

    Ha en fin dag.

    Hopper videre. :)

    ReplyDelete
  65. Gratulere med ett-års dagen.

    Hopper videre :)

    ReplyDelete
  66. Gratulerer med 1-årsdagen.

    Enkelt, men stilig kort. Elsker sterke farger! :D

    Hopper videre ;)

    ReplyDelete
  67. Flott fargerikt kort. blir glad av slike farger.
    lekkr rak.
    gratulere med 1 årsdagen i Scrappekammeret.

    da hopper jeg videre =)

    ReplyDelete
  68. Heisann!
    For en herlig og fargerik bursdagskreasjon! Til å bli ordentlig gla' av!!
    Klem ;)

    ReplyDelete
  69. Flott kort og snope-krukke : )
    Koselig med blogghopping : )

    ReplyDelete
  70. Hei!
    Flott bursdagsbidrag. Gratulerer med 1 års dagen! Morsomt med blogg hopping.

    ReplyDelete
  71. Titter innom for å si hei, og være med på blogghoppen!
    Nydelig premie, og kult kort!!

    ReplyDelete
  72. Flott bursdagskort, og gratulerer med ett års dagen hos Scrappekammeret!

    Ann Kristin

    ReplyDelete
  73. Så flink du er til å bruke farger som man blir glad av. :-)) Flott med blogghopp - nå hopper jeg videre og håper lykken lander hos deg. :-))

    ReplyDelete
  74. Gratulerer så mye med bursdagen. Moro med blogghopp, så kikker litt og hopper videre :-)

    ReplyDelete